Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Avagy az utam a megvilágosodás felé +18

Egyéni Panel Buddha

Egyéni Panel Buddha

OSSZÁTOK MEG, ÉLETET MENTHET BÁRKIVEL ELŐFORDULHAT !

Lehet, hogy következőleg a Te életedet menti meg!

2017. szeptember 27. - Egyéni Panel Buddha 018

Innentől fogva te is ki fogsz tenni ebből a gyógyiitó szerből az ágyad mellé, ha egyedül vagy!

Ma reggel sajnálatos módon ismét életmentő beavatkozásra volt szükségem, melyet, ha egyedül vagyok, akkor biztosan nem tudok magamnak abszolválni!

De ezzel a segiitséggel sikerült kikúsznom a konyháig, ahol már az életben maradásomhoz szükséges egyéb hozzávalókat sikerült összeszednem, és Azóta Újra Teljes Életet Tudok Élni, mintha meg sem történt volna az a reggeli rémálom !

Elmesélem szomorú és megrázó történetemet, és, hogy hogyan tudtam kemény, kitartó munkával és némi segiitséggel kilábalni ebből a frusztráló és reménytelen helyzetből!

Az egész úgy kezdődött, hogy reggel megszólalt a telefonomon az ébresztő, és én nem biirtam megmozdulni. Tagjaimba tompa fáradtság és morajlás költözött, és úgy éreztem, hogy a gravitáció ereje egyenesen beleprésel a földbe. 
Már akkor tudtam, hogy nem fogok tudni felkelni. Belegondoltam, hogy mennyi tennivalóm volna mára, de ez csak súlyosbiitott az állapotomon, és tudtam, hogy ebben a helyzetben nem tudok kimenni a konyháig, hogy magamhoz vegyem az ilyenkor általam használt, legszükségesebb szereket. 
Tehetetlenül nyöszörögtem az ágyban, mert csak ennyire futotta az erőmből. 
Ekkor, mintegy varázsütésre, megérkezett a segiitség. Megütötte az orromat egy jól ismert illat, ami szinte azonnal kizökkentett a tehetetlen vergődésből, ami elméletileg várt rám. És utána - ki tudja, csak annyi bizonyos, hogy egyre rosszabb . . . és a végét nem is merem leiirni. 
De szerencsémre Wéber Daniel, - aki már tudott erről a csodaszerről, mert meséltem neki róla - megmentette az életemet!
Egy frissen főzött, finoman gőzölgő kávét hozott nekem, amitől 13és fél perc alatt magamhoz tértem, és újra a magam uraként folytathattam az életemet.

Hasonló problémával küszködő sorstársaimnak hiirdetem az igét, mely életet menthet, ha valaki egyedül van!
Tegyél ki egy csésze kávét az ágy mellé este, ha lehet, némi csokival. Ha éjszaka eltűnik a csoki, feltétlenül pótold! Gondolj arra, hogy mi van akkor, ha senki nem lesz ott reggel, aki segiithet, és csak magadra számiithatsz?
Mi lesz, ha nem lesz a közelben a mobilod?
Mi lesz, ha lemerül a mobilod, vagy annyi erőd sem lesz, hogy értesiits valakit, hogy segiitségre van szükséged??

Minden megosztás nagyon fontos lehet!
Ha te nem is szenvedsz ettől, de ilyet tapasztalsz a környezetedben, akkor tudd, hogy mit kell tenned, mert életek múlhatnak rajta!

Legyél felelősségteljes, és segiits embertársaidon!!!

Segiits, hogy az ilyen történetek Happy End-del végződjenek, és a reggeli kávé után már önállóan is el tudják fogyasztani a reggelijüket az emberek!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenipanelbuddha.blog.hu/api/trackback/id/tr6012901480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása