Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Avagy az utam a megvilágosodás felé +18

Egyéni Panel Buddha

Egyéni Panel Buddha

Szerelmes Levél

2017. szeptember 30. - Egyéni Panel Buddha 018

 

Kedvesem!

Most már abban a korban vagyok, hogy gondolnom kell a jövőmre is, úgyhogy megkeresem a királyfit.

Aki persze csak akkor állna szóba velem, ha ilyen egészen hátrányos helyzetű volna, mert egyébként mi a faßnak?
Mielőtt megcsókolom, természetesen kitöltünk egy papírt, hogy azok után mi-lesz-hogy-lesz, de ez már csak formalitás. 
Felőlem maradhat béka is.
Mindenki tudja, hogy a pénz a lényeg.

Drágám, nem feledkeztem meg rólad sem,és a szerződésben van, hogy neked is leesik valami az asztalról. 
Ha meghal a herceg, akkor látogass meg, és fejezd ki mélységes részvétedet. Talán megmozdulnak bennem bizonyos dolgok, és újra kezdetjük!

Éljen a tiszta, önzetlen, szívből jövő SZERELEM!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenipanelbuddha.blog.hu/api/trackback/id/tr7012912971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása