Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Avagy az utam a megvilágosodás felé +18

Egyéni Panel Buddha

Egyéni Panel Buddha

" Nem Minden Arany , Ami Fénylik "

2017. szeptember 27. - Egyéni Panel Buddha 018

 

Ma a Tesco buszon utaztam és a vezetőnél szólt valami régi rockos jellegű szám.

Arra lettem figyelmes, hogy az egyik nagyon öreg bácsi ritmusosan rázza magát a számra. Már képzeletben ott jártam, hogy elképzeltem őt fiatalon, ahogy régen erre bulizott, szívesen beleláttam volna a fejébe, hogy milyen emlékeket idéz fel benne ez a zene.

Mosolyogtam, és azt gondoltam, hogy mennyire jópofa a kisöreg, és, hogy még mindig élvezi az életet és a zenét.
Aztán, amikor a számnak vége lett, az öreg tovább rázta magát, és ez eléggé gondolkodóba ejtett, hogy ő tovább " ropja, gondoltam, hogy benne maradt a boogie a testében, és magában énekli tovább a számot, hiszen oly átszellemült volt . . . 
Aztán villámként csapott belém a felismerés : parkinson kóros volt . . .

(Biztos, hogy az lehetett, mert egész úton ezt csinálta) Szóval, jól benéztem, még jó, hogy nem mentem oda megkérdezni, hogy ez-e a kedvenc száma, de így is elpirultam . . . .

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenipanelbuddha.blog.hu/api/trackback/id/tr3412901460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása