Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Avagy az utam a megvilágosodás felé +18

Egyéni Panel Buddha

Egyéni Panel Buddha

Spórolás a mosáson

2017. szeptember 28. - Egyéni Panel Buddha 018

Lehet, hogy csak valamelyik születéskori planétám, vagy bolygóm , amelyik a szűz csillagképben állt - mondatja velem a következőket:

Jó emberként tegyek már én is valamit a Földért-gondoltam-és kinyitottam egy hogyan spóroljunk füzetet. A képen látszik, hogy azt tanácsolja, hogy spóroljunk a mosáson. 
Végülis, ha csak 30 fokon mosom ki a ruhàimat rövid programmal, akkor még elmondhatom magamról, hogy rendszeresen mosom a ruhàimat, bár én azért fürdeni is inkább a 40 fokos vizet, vagy egy kicsit többet részesítem előnyben. 
Az meg kit érdekel a ruháimmal kapcsolatban, ami nem látszik szabad szemmel, hogy a bacik megdöglenek-e vagy sem? 
Kit érdekel, hogy a zokni talpán ott marad-e a folt, majd úgyis azt mondom, hogy aznap lett olyan.
Végülis az átlagéletkor olyan 65 év, és az nem is olyan sok. Ki lehet bírni tiszta ruha nélkül. Hozzá is lehet szokni... 
Sőt, szerintem nagyon sokan vannak, akik még ennél sokkal többet tesznek a világunkért, mert soha nem mosták ki a ruhájukat, és csak nagyon ritkán, mondjuk az uszodai medencében érte a bőrüket víz, vagy még ott sem, mert ők nem támogatják az olyanokat, akik a természeti energiákat elpazarolják.
Ezért jól jegyezze meg mindenki, a bűz az erényesség és tiszta erkölcs jele. 
Én csak annyit mondok : Jön még rátok pestis, már alig várom !

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenipanelbuddha.blog.hu/api/trackback/id/tr5412908572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása