Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Avagy az utam a megvilágosodás felé +18

Egyéni Panel Buddha

Egyéni Panel Buddha

Játszótéren

2017. szeptember 30. - Egyéni Panel Buddha 018

Játszótéri élményeim tegnapról. (Most az nem fontos,hogy én miért voltam ott)

Amúgy ez a játék gyík vagy 30x lett a csúszdán lecsúsztatva. Legalábbis élőben nagyon teátrális volt...

Még mielőtt megkérdeznétek, nem én játszottam, én csak csendes szemlélője voltam.

Most jutott eszembe, hogy úgy is kezdhettem volna a posztot, hogy :

BRUTÁLIS ÁLLATKÍNZÁS A JÁTSZÓTÈREN !!!
Egy ártatlan gyíkot legalább 30x lelöktek a csúszdán, mindezt pedig a szülők és a járókelők mosolyogva végignézték!!! 
Hová lett a világ??? 
Mivé lettek az emberek??? 
Sokkoló képek, csak erős idegzetűeknek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenipanelbuddha.blog.hu/api/trackback/id/tr3212912983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása