Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Avagy az utam a megvilágosodás felé +18

Egyéni Panel Buddha

Egyéni Panel Buddha

Vicces Tarot

2017. szeptember 27. - Egyéni Panel Buddha 018

 

Na, eljött a lelki fejlődés ideje. Most fény derül arra, hogy miért álmodok mindig ilyen kegyetlen, brutális álmokat!

Fő ok: 
A droog roossz! Nem kéne annyit kábsziszniii

Lelki ok:
1 pohár abszint után megmásznék egy hegyet. 
2 pohár abszint után kirabolnék egy ékszerboltot
3 pohár abszint után én vagyok az isten
4 pohár abszint után már a sátán vagyok
5 pohár abszint után már elgurul fejem a nyakamról és keresem
6 pohár abszint után kígyót hallucinálok, amitől pánikroham jön rám, a haverok segíteni akarnak rajtam, ezért megitatnak velem egy
7. pohár abszintot, és letakarják a fejem, hogy sötétségben legyek, és hamar elaludjak.
Ekkor jönnek a rémálmok.

Fizikális ok: 
Mindig összekoldulok annyi pénzt, hogy tudjak magamnak venni abszintot és egyebeket

Összegzés:
Tulajdonképpen azt álmodom meg, ahogy az agysejtjeim küzdenek az életben maradásért sejtszinten, csak az álom kicsit felturbózza az élményt

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenipanelbuddha.blog.hu/api/trackback/id/tr412901426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása